Ibooth photobooth
FAQ

Veelgestelde vragen

Wij willen dat een photobooth huren voor jou zo makkelijk en leuk mogelijk is. Daarom hebben we een aantal veelgestelde vragen verzameld. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

ALGEMEEN


Q: Werken jullie in heel België?

A: We baseren ons vooral op de provincies Limburg (BE en NL), Vlaams-Brabant en Antwerpen. Hou er wel rekening mee dat de eerste 30 km gratis zijn. Nadien betaal je 0,50 euro incl. btw per km. We rekenen slechts 1 maal de kilometers heen en terug. Bij het ophalen van de Ibooth wordt er geen extra vergoeding aangerekend.


Q: Krijg ik voldoende uitleg over de Ibooth?

A: Uiteraard. Maar het gebruik van de Ibooth is erg eenvoudig. We zorgen dat alles optimaal werkt waardoor jij enkel nog op het knopje moet drukken om de foto nemen of een video te starten. Moesten er toch problemen zijn, kan je ons altijd telefonisch bereiken.


Q: Wat zijn de transportkosten?

A: De eerste 60 km vanaf Sint-Truiden zijn gratis (heen en terug). Daarna rekenen wij 0,50 euro per extra km.

Voorbeeld: Stel je woont in Antwerpen, dat is 200 km vanaf Sint-Truiden (heen & terug). 60 km gratis = 140 resterende kilometers. 140 x 0,50 = 70 euro extra. 


Q: Wat hebben we allemaal nodig?

A: Een leuke ruimte van 2×2 meter, een stopcontact met 230V en veel leuke gasten. Vooraf nemen we contact met je op om het ontwerp van de fotostrip te bespreken. Zo zijn we goed voorbereid.


Q: Hoe lang mag ik de Ibooth houden?

A: Je huurt de Ibooth voor één dag. We brengen de booth enkele uren voor de start van je feest en komen deze de dag nadien (meestal in de voormiddag) weer ophalen.



FOTO's MAKEN EN PRINTEN


Q: Hoeveel foto's kan ik maken en printen?

A: Je kan ALTIJD onbeperkt foto's maken. Hoeveel je er kan printen, hangt af van welk pakket je wenst


Q: Hoe groot zijn de foto's?

A: Je kan kiezen uit twee formaten. De standaard foto's zijn 10x15, de fotostrookjes zijn twee keer 5x15.


Q: Krijg ik de foto's achteraf ook digitaal?

A: Na het feest of evenement sturen we je alle originele foto's door, in allerhoogste kwaliteit.



ONTWERP EN DESIGN


Q: Kan de foto of het fotostrookje aan de huisstijl van mijn feest aangepast worden?

A: Natuurlijk. Je kan kiezen uit een standaard template of we personaliseren deze speciaal voor jou. Dit is steeds in de prijs inbegrepen.


Q: Hoeveel foto's kan ik op een fotostrookje zetten?

A: Dit kies je helemaal zelf: 1, 2, 3 of 4 foto's. Meestal zijn het 3 foto's. Bij een huwelijk wordt de 4de foto vaak eentje van het koppel of is dit de plaats om wat tekst te zetten (jullie namen en datum). Bij een ander feest of event kan dit een logo, tekst, boodschap,... zijn.


Q: Kan ik een foto van de dag zelf op de fotostrook zetten?

A: Dat kan. Graag weten we dat wel minimaal 3 weken op voorhand zodat we dit kunnen inplannen. Ook zal de foto uiterlijk voor 14u de dag zelf aangeleverd moeten worden per mail. Zo hebben we voldoende tijd om de photobooth helemaal in te stellen. We rekenen hiervoor wel € 25 extra.


Q: Kan ik ook zelf een ontwerp aanleveren?

A: Ja hoor, voor meer informatie neem je best even contact met ons op.



VIDEO & GIF


Q: Wat kan de Ibooth nog meer naast foto's trekken en printen?

A: De Ibooth kan ook filmpjes (videoboodschappen) opnemen en GIF's maken. Laat je gasten dus kiezen wat ze graag willen doen. Kijk even in onze prijslijst naar de mogelijke opties.


Q: Wat houdt een filmpje opnemen precies in?

A: Je kan je gasten de keuze geven om ook een videoboodschap achter te laten. Hier kunnen ze iets over het koppel zeggen of over de het event, het bedrijf,... Achteraf maken we graag een korte montage van de videoboodschappen of je krijgt ze allemaal afzonderlijk doorgestuurd.


Q: Wat is een GIF maken?

A: Een GIF zijn verschillende foto's van dezelfde personen in een andere pose. Als je deze snel achter elkaar zet in een oneindige loop krijg je een leuk effect.



OP DE LOCATIE


Q: Hoeveel ruimte heeft de Ibooth nodig?

A: Onze Photo Booth heeft een ruime van ongeveer 2x2 meter nodig. Dit is genoeg ruimte voor de booth, je gasten en de props. Als we een achterwand (backdrop) meenemen, hebben we iets meer ruimte nodig. Heb je meer ruimte op de locatie? Graag. Hoe meer ruimte, hoe meer plezier!


Q: Kan de Ibooth binnen overal staan?

A: In principe wel. We hebben een vlakke vloer nodig, zodat de photobooth niet gaat wiebelen. We vinden het fijn als er in de buurt een stopcontact (230 V) is. 


Q: Kan de Ibooth ook buiten staan?

A: Zo lang dat de booth droog staat, is er geen probleem. Ook in de vlakke zon is niet echt aangeraden.


Q: Heeft de Ibooth internet nodig?

A: Alleen als je direct alle foto’s wilt delen op sociale media hebben we een stabiele WiFi verbinding nodig. TIP: Vraag vooraf na op de locatie of er WiFi is en wat het wachtwoord is.



BASIC VERSUS CLASSIC


Q: Wat is het verschil tussen de Basic en de Classic Ibooth?

A: Bekijk even onderstaand filmpje. Hier vergelijken we de Basic en de Classic Ibooth met elkaar. Zo wordt meteen duidelijk welke Ibooth het meest geschikt is voor jouw feest. Lees HIER alles nog eens rustig na.

Blijf op de hoogte:

Ibooth 2020 © All Rights Reserved

Wij gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren tijdens het browsen op onze website. Accepteer de cookies voor een optimaal resultaat tijdens uw bezoek aan Ibooth.be.

Accepteren